15 września 2013

Recenzja - Apteczka Babuni + Konkursy

Joanna - balsam do włosów ( nawilżająco - regenerujacy) włosy suche i zniszczone.



                                                          Skład:                                            

Aqua, Cetyl Alcohol, Cetearyl Alcohol, Stearalkonium Chloride, PEG-20 Stearate, Cetrimonium Chloride, Isopropyl Alcohol, PEG-40 Hydrogenated Castor Oil, Mel Extract, Hydrolyzed Milk Protein,Propylene Glycol, Panthenol, Triethanolamine, Parfum, Coumarin, DMDM Hydantoin, Methylchloroisothiazolinone, Methylisothiazolinone źródło

                                           Dostępność i cena                                           

Cena:   Ok. 6 zł. 
Dostępność:  Rossmann i osiedlowe sklepy


                                            Stosowanie i zapach                                              

Używałam tego balsamu, jak zwykłej odżywki. Po umyciu włosów szamponem trzymałam  balsam 5- 10 minut i spłukiwałam. Czasami po umyciu włosów wcierałam niewielką ilość balsamu w końcówki, wtedy efekt był dużo lepszy.
Zapach balsamu to miód i mleko. Te połączenie mnie urzekło, jak zawsze. Kocham taki zapach, jednym słowem -  cudo *_* Uwaga, jeśli nie zmyjesz balsamu, zapach będzie się dłużej utrzymywać.


                                     Opakowanie i wydajność                              


Balsam jest w  plastikowej butelce, 300g. Używałam  tego balsamu, jako zwykłej odżywki. Włosy myłam co 2 dni.  Butelka Starczyła mi  na prawie 3 tygodnie. Konsystencja jest rzadka kilka razy spłynęła mi z dłoni, ma kolor biały.

                                       Wpływ na włosy...                                        

 Włosy stały się bardzo miękkie, nawilżone. Wyglądały na zdrowsze i łatwiej się rozczesywały.
 Włosy po nim przepięknie pachniały, były bardzo miękkie w dotyku. Po pierwszym myciu był efekt wow, w kolejnych już  nie koniecznie. Włosy były faktycznie całkiem dobrze nawilżone, dużo łatwiej się rozczesywały. Jeśli będę miała problem z nawilżaniem, albo moje włosy staną się suche na pewno do niego wrócę. c;


                                                    UWAGA, KONKURSY !                                




Po więcej informacji zapraszam na  http://fellogen.blogspot.co.uk/2013/08/rozdanie.html  c;

                        A tutaj 2 bardzo ciekawy konkurs. :D                     


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Ciekawe posty