15 września 2013

Green Pharmacy - Szampon & Balsam

Cześć !

Dziś mam dla Was recenzje ( oczywiście spóźnioną ) Green Pharmacy - Rumiankowy Szampon i Balsamu do suchych i zniszczonych włosów.


                      





                                                           Skład:                                              

 Aqua (Purified water), Sodium Laureth Sulfate, Cocamidopropyl Betaine, Sodium Chloride, Cocamide DEA, PEG-7 Glyceryl Cocoate, Polyquaternium-10, Chamomilla Recutita Extract, Parfum, Citric Acid, Methylisothiazolinone, Propylene Glycol, Diazolidinyl Urea, Methylparaben, 


                                                 Dostępność i cena                                      

Produkt dostępny w Rossmannie i niektórych aptekach. Kosztuje ok. 7 zł.


                                               Stosowanie i zapach                                    

Zapach:  Intensywny rumianek. Zapach podczas mycia strasznie mi przeszkadzał. Nie umiałam po prostu się do niego przyzwyczaić. Nie lubię takich ziołowych zapachów. :c
Stosowanie: Myłam codziennie nim głowę, czasami mydliłam, spłukiwałam i powtarzałam tą czynność.

                                   Opakowanie i wydajność                                

 Plastikowa, przezroczysta, lekko wybrązowana buteleczka, o pojemność 350 ml.
 Szampon starczył mi na miesiąc, wydajność jest duża. Wystarczy kropla i się zaczyna pienić.
 Konsystencja jest w sam raz, nie za gęsta, nie za rzadka. :)


                                       Wpływ na włosy...                                        

 Szampon ma strasznie specyficzny rumiankowy zapach, dobrze myje włosy. Czy kupiłabym go ponownie ?  Myślę, że nie... Sam zapach mnie odstrasza, a jest tyle produktów do wypróbowania. :D
 Nie obciąża włosów, dobrze myje, ale nie sprawia cudów.




                    Balsam do włosów suchych i zniszczonych 

( źródło zdjęcia - http://www.butiqueuk.pl/6054-70062-thickbox/green-pharmacy-balsam-do-wlosow-z-olejem-arganowym-i-granatem-do-wlosow-suchych.jpg )



                                                    Skład:                                             

Water, Cetearyl Alcohol, Cetrimonium Chloride, Ceteareth-20, Paraffinum Liquidum, Behentrimonium Chloride, Cyclomethicone, Dimethiconol, Parfum, Citric Acid, Methylisothiazolinone, Propylene Glycol, Diazolidinyl Urea, Methylparaben, Propylparaben, Equisetum Arvense Extract, Urtica Dioica (Nettle) Extract, Hypericum perforatum (St.-John`s wort) Extract, Aesculus Hippocastanum (Horse Chestnut) Seed Extract, Vaccinium Macrocarpon (Cranberry) Fruit Extract (  źródło )

                                              Dostępność i cena                                         

Balsam znajdziemy w Rossmann i czasami w aptekach. Kosztuje ok. 8 zł.

                                           Stosowanie i zapach                                       

 Po umyciu włosów szamponem, nakładałam balsam  na włosy i wcierałam w skórę głowy. Zostawiałam na 5-10 minut i spłukiwałam. W przeciwieństwie do szamponu, ten balsam pachniał cudownie - granatem.

                                  Opakowanie i wydajność                                 

Plastikowa, przezroczysta, lekko wybrązowana buteleczka, o pojemność 300 ml. Balsam starczył mi na miesiąc, wydajność jest duża.  Bardzo gęsta, miałam problem z wydobyciem produktu pod koniec.

                                       Wpływ na włosy...                                        

 Włosy po balsamie są miękkie, ślicznie pachną, są mocno nawilżone. Konsystencja jest bardzo gęsta i biała ciężko ją wydostać pod koniec z butelki.


Używacie produktów z Green Pharmacy ? 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Ciekawe posty